2013 – podsumowanie książkowe

Nowych książek w zbiorach: 229
Książek przeczytanych: 145 (nie licząc powtórek)

Jestem zadowolona z tego, ile w tym roku przeczytałam. Po dość długim okresie czytelniczo przeciętnym w ostatnich kilkunastu miesiącach stopniowo odzyskiwałam radość czytania, wróciła ciekawość, łatwiej niż w tym gorszym czasie przychodzi mi się skoncentrować. Oby ta pozytywna tendencja trwała i rozszerzała się też na inne sfery mojego życia!

Leży i kwiczy za to moje pisanie o ksiązkach, mam tu na myśli nie tylko tego bloga, ale też dyskusje na forach, w których kiedyś chętnie brałam udział, a dziś pojawiam się głównie w lżejszych, mniej wymagających tematach. Wciąż boję się pisać o książkach „na poważnie”, czuję, że moje opinie nie są wystarczająco wartościowe i ciekawe.

About Procella

Głęboko i nieuleczalnie uzależniona od muzyki, książek i zielonej herbaty. Właścicielka (czy to na pewno dobre słowo?) dwóch kotów, znanych też jako Paskudne Futrzaki. Niepoprawna bałaganiara. Fanatyczna wyznawczyni zUa (nie mylić ze złem). A w ogóle to ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

Posted on 31/12/2013, in moje czytanie, o blogu. Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Jeśli się niemi nie podzielisz z innymi, to nigdy nie dowiesz się, czy Twoje opinie są dla nich wartościowe. 😉

  2. Przychylam się do komentarza Atłasowej. Twoje wpisy o muzyce są dla wielu osób inspirujące, a co to dopiero byłoby z książkami! Hoho 😀

Skomentuj

