Tales of Mystery and the Supernatural

Dziś trochę nietypowo – przedstawiam całą serię. Wydawnictwo Wordsworth Editions też bawi się w wygrzebywanie książek – w serii „Tales of Mystery & the Supernatural” prezentuje nieco zapomniane perełki w bardzo atrakcyjnych cenach. Wielu z tych tekstów nie wznawiano od lat.

Do tej pory udało mi się zebrać:

Cała seria: http://www.wordsworth-editions.com/category/mystery-&-supernatural

About Procella

Głęboko i nieuleczalnie uzależniona od muzyki, książek i zielonej herbaty. Właścicielka (czy to na pewno dobre słowo?) dwóch kotów, znanych też jako Paskudne Futrzaki. Niepoprawna bałaganiara. Fanatyczna wyznawczyni zUa (nie mylić ze złem). A w ogóle to ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

Posted on 13/01/2012, in 2000 i później, po angielsku and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. Część nazwisk jest mi zupełnie obca, co nie przeszkadza mi wizualnie zachwycić się tą serią! Niektóre okładki są wręcz znakomite. No i tytuły wcale zachęcające, chciałabym wiedzieć o czym jest taka „Praska Wiedźma ” i czy ta wampirza powieść z sugestywną okładką jest warta uwagi? 🙂
    Pozdrawiam Procello!

  2. „Wiedźmy” jeszcze nie czytałam. „Varney” ma przede wszystkim sporą wartość historyczną, jeżeli chodzi o rozwój literatury grozy.

    Miło Cię tu widzieć 🙂

  3. Jak Mahomet nie chce przyjść do góry… i tak dalej 😉
    A wiesz, odkryłam już jakiś czas temu, ale wyleciało mi z głowy, żeby Cię zapytać. Czytałaś „Dance macabre” S. Kinga? To bardzo bardzo rozbudowany (jak to u Kinga) esej na temat literatury i filmów grozy z lat 1950-1980. Miałaś z tym tytułem styczność?

  4. Tak, czytałam. Bardzo ciekawe.

  5. Czy byłaby możliwość skontaktowania się? Nawet drogą mailową? Jeśli tak to odezwij się na rogasneth@gmail.com

    Pozdrawiam, Michał.

Skomentuj

