Wyzwanie czytelnicze

Postanowiłam pierwszy raz zabawić się w popularne w świecie blogów ksiażkowych „wyzwanie czytelnicze”. Informacje tu:

Moje postępy (lub ich brak) można podglądać tutaj.

About Procella

Głęboko i nieuleczalnie uzależniona od muzyki, książek i zielonej herbaty. Właścicielka (czy to na pewno dobre słowo?) dwóch kotów, znanych też jako Paskudne Futrzaki. Niepoprawna bałaganiara. Fanatyczna wyznawczyni zUa (nie mylić ze złem). A w ogóle to ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

Posted on 05/01/2012, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. Procella, ja mam do Ciebie takie jedno pytanie, niedotyczące wpisu.
    Wiesz moje co dokładnie wyszło w serii Państwowego Instytutu Wydawniczego z opowiadaniami?
    Chodzi mi o to, w której wyszło: Historie osobliwe i fantastyczne, Czarny pająk, Stopa mumii i inne opowiadania, Wizerunek człowieka rudego. Nie wiem jak mam znaleźć listę wszystkich książek wydanych w tej serii. Możesz pomóc? 🙂

  2. Sama szukam pełnej listy, nie udało mi się na taką trafić.

    Oprócz tych, które wymieniłaś, w tej serii na pewno pojawiły się:

    Jules Barbey d’Aurevilly – Diable sprawy
    antologia – Smutny kos. Opowieści niesamowite i osobliwe z prozy niderlandzkiej
    antologia – Opowieści niesamowite. Groza i niesamowitość w prozie rosyjskiej XIX i początku XX w.
    antologia – Ballada o Narayamie. Opowieści niesamowite z prozy japońskiej

    Z innymi się nie spotkałam.

  3. Dzięki wielkie 🙂

Skomentuj

