Powitanie

Kiedy ponad rok temu powstał mój pierwszy blog, nie przypuszczałam, że ta zabawa wciągnie mnie na dłużej, niż kilka tygodni. Tymczasem – mam już dwa blogi!

Każdy, kto mnie zna, wie, że uwielbiam antykwariaty i Allegro. Lubię szukać książek trochę mniej znanych, nieco zapomnianych, albo po prostu dziwnych. Właśnie o tym będzie ten blog. Żadnych nowości. Żadnych bestsellerów. Żadnych rzeczy, o których słyszeli nawet ludzie, którzy nie czytają. Nie wszystkie będą bardzo mało znane, ale jednak żadna nie będzie bardzo (przynajmniej w tej chwili) popularna. Większość będzie raczej niezbyt nowa – nie zamierzam pisać o książkach młodszych niż dziesięć lat. Oczywiście zasady są po to, żeby je łamać, więc w razie czego proszę mi nie robić wyrzutów 😉

Zapraszam do czytania. Miło mi będzie, jeżeli zostawicie jakiś ślad obecności.

About Procella

Głęboko i nieuleczalnie uzależniona od muzyki, książek i zielonej herbaty. Właścicielka (czy to na pewno dobre słowo?) dwóch kotów, znanych też jako Paskudne Futrzaki. Niepoprawna bałaganiara. Fanatyczna wyznawczyni zUa (nie mylić ze złem). A w ogóle to ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

Posted on 22/12/2010, in o blogu. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

